(Octombrie 2010) Către ”Sfântu Gheorghe” sau ”Ploiești”?

3 octombrie 2010 – data pe care au ales-o atât organizatorii competiției mtb AlpinSport Sf. Gheorghe, cât și cei de la Emmendue Sport, Ploiești. Două competiții care din punct de vedere al dificultății traseului promiteau un concurs rapid și plăcut. Mulți dintre pasionații de bicicletă au fost puși într-o situație grea de a alege între două concursuri asemănătoare. Așa cum am fost și eu. Anul trecut m-am îndrăgostit de maratonul de la Sf.Gheorghe, de felul cum a fost organizat, de vreme, de auriul frunzelor și soarele blând, de atmosferă, peisaj…  Anul acesta, aș fi ales cu siguranță maratonul de la Sf.Gheorghe, însă din anumite motive, distanța mică între București și Ploiești m-a determinat să merg la Cupa Emmendue Sport.

Câteva date despre Cupa EmmendueSport.

Locul de desfășurare: Ploiești, Parcul Bucov
Data: 3 octombrie 2010
Start: 11:00, Premierea 16:00
Organizator: Club Emmendue, Vlad Dinu and Co.
Tip competiție: Competiție Internațională de MTB, Maraton UCI Clasa 3
Pagina oficială: http://cupa.emmeduesport.ro/
Date contact: office@emmenduesport.ro – Dinu Vlad
Traseul: Organizatorii ne oferă posibilitatea de a alege între două trasee, care traversează zona viticolă din apropierea orașului Ploiești.

  • 30 KM – Semi-Maraton
  • 60 KM – Maraton

Înscrierile: au fost posibile atât online prin completarea unui formular, cât și la fața locului sau la magazinul EmmendueSport din Ploiești.
Taxa de înscriere: 50LEI pentru proba semi-maraton, 70LEI -Maraton.
Categoriile de participare: Marathon (60km): 60 km UCI – ELITE MEN, 60 km UCI – ELITE WOMEN, 60 km Hobby Men 19-29, 60 km Hobby Men 30-39, 60 km Hobby Men 40+, 60 km Hobby Women. Semi-Maraton (30km): 30 km Juniors Men, 30 km Men 19-29, 30 km Men 30-29, 30 km Men 40+, 30 km Women, 30 km Tandem.
Rezultatele: pot fi vizualizate aici.

Galerie foto: aici


Cum a fost?

O dimineață răcoroasă mai mult spre geroasă cu ceva nori pe cer, o atmosferă mai posomorâtă. Pe la 10:00 norii încep să dispară, iar razele soarelui încet își fac loc dezvăluind un cer albastru senin.  La 11:00 se dă startul și cei 186 de participanți pleacă ”la drum” entuziasmați și bucuroși de vreme bună. Primii 7Km din traseu, o porțiune de șosea a oferit posibilitatea concurenților să se încălzească. După care se intra în traseul ”off-road”, un traseu ce ne-a oferit niște pante blânde, dar lungi, coborâri rapide, pietre, o porțiune de pădure single-track șerpuind în ușoară coborâre (cea mai frumoasă parte a traseului), porțiuni de plat pe câmp (un teren anevoios), dese treceri pe lângă sondele de petrol. Deasemenea am avut parte și de porțiuni de asfalt. În momentul traversării unui câmp și a pădurii am avut senzația că sunt pe traseul Primei Evadări 🙂

Am parcurs traseul de 60km, terminând-ul în 3 ore și 53 minute, locul 3, categoria Women 60km.

Traseul a fost marcat foarte bine, din păcate pe anumite porțiuni (spre final) marcajul era diferit și mai rar, astfel încât am avut niște dubii. Norocul meu e că am ales drumul corect (pierzând doar niște minute alegându-l). La km 50, am avut parte și de o ploaie torențială, dar linia de finish am trecut-o pe soare.

În concluzie a fost un maraton reușit, chiar și pe vremea asta mai mofturoasă.

5 gânduri despre „(Octombrie 2010) Către ”Sfântu Gheorghe” sau ”Ploiești”?

  1. Felicitari!Am o intrebare…daca ZSuzsa a luat start ca ELIT WOMEN,la urma de ce a fost premiat ca Hobby Women?Sau nu am vazut bine la poze?

    1. Multumesc Emese si tie felicitari pentru AlpinSport 🙂
      Ai dreptate si noi ne-am mirat un pic. Stiam initial ca nu concuram cu Zsuzsa (cel putin din listele de inscrieri) si la start a plecat cu Elitele. Probabil au hotarat schimbarea in ultimul moment ;))

      1. Uite..uite.Nu se poate face asa,daca a fost publicat ca sunt diferite categorii,si a luat start ca Elit,trebuie sa premiaza separat.A sosit timpul sa incepem o schimbare in sistemul care exista momentan in Romania!!!

Lasă un răspuns

