(Iunie 2010) Pregatiri pentru Carpathian Adventure

Prin decembrie-ianuarie mă contactează Dan și mă întreabă dacă aș vrea să particip cu ei la Carpathian Adventure 2010. Imediat după o săptămâna mă trezesc cu o aceeași propunere din partea lui Gabriel Solomon. Însă decizia deja am luat-o în favoarea băieților de la Pitești, echipa Run Forest. Pe Dan și Remus îi cunoșteam de la concursurile de MTB (Argeș Winter/Spring Race) și de pe la diverse ture mtb. Pe Bobi l-am cunoscut în week-end-ul ăsta, când am hotărât să ieșim la o tură de picior în Munții Iezer. Scopul ieșirii era să ne cunoaștem
între noi, să vedem cum e ritmul de mers al fiecăruia, să ne gândim la o strategie de concurs.

A fost o zi frumoasă din punct de vedere meteorologic (luând în considerare cele 70% șanse de ploaie promise de site-urile meteo). Ziua am început-o ciudat, m-am trezit la 5:30 în condițiile în care trebuia să iau autobusul spre Pitești la 6:00 de la autogara Militari. Reușit la fix. La 7:15 ajung în Pitești, acolo mă întâlnesc Bobi și Dan. La Câmpulung îl culegem pe Remus și ne îndreptăm către cabana Voina, de unde vom începe traseul marcat cu banda roșie.

Începem cu o urcare mai abruptă și toate comentariile noastre erau despre cum e să urci/cobori cu bicla acele pante. Concluzia: imposibil. După care am început să adunăm muște în jurul nostru … o fi fost de la căldură. Traseul nostru a fost cam așa (nu mă prea pricep la descrierea traseelor montane): Cabana Voina (950m) – Muntele Văcarea (2.068m) – refugiul Lacul Iezer (2.140m) – vf. Iezeru Mare (cca 2.400m) – vf. Roșu (2.469m) – vf. Bătrâna – la coborâre am urmat marcajul triunghiul roșu pe Plaiul lui Pătru – Cabana Voina. În total am făcut aproximativ 22-24km. 8h. A fost un traseu frumos, iar concluzia la care am ajuns la finele zilei e că o să ne înțelegem bine la concurs și că formăm o echipă omogenă.

Ziua următoare mă trezesc cu o febră musculară la picioare și la abdomen (ceea ce mi s-a părut cam ciudat). Dres cu o mică alergare în parc niște exerciții.

Presimt o experiență interesantă în perioada 11-15 august. Mai e o lună.

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „(Iunie 2010) Pregatiri pentru Carpathian Adventure

Lasă un răspuns

