(Iunie 2010) Un triatlon mai fara asfalt …

După experiența de la Mediaș (pe care o voi relata zilele viitoare) am încercat un triatlon – primul triatlon pentru mine. Un concurs destinat mai mult amatorilor (datorită distanțelor accesibile), dar la care au participat și sportivi cunoscuți în domeniile de ciclism, înot sau alergare.

Fără Asfalt a adunat peste 200 de oameni la plaja de la 2 Mai, oameni care s-au înscris la proba individuală sau la ștafetă. Organizatorii au fost foarte flexibili în ceea ce privește posibilitatea de înscriere/participare atât la proba scurtă individual, cît și la ștafetă, un lucru care a atras numeroși concurenți. Un alt aspect care a făcut ca acest concurs să fie mai special, proba de bicicletă s-a făcut pe un teren off-road (cu ceva șosea).

În ceea ce privește participarea mea … am ales să fac o echipă întrucât înotul nu a fost niciodată un punct forte. Astfel încît s-a născut … o echipă de fete ”Ladies First” 🙂 în componența căreia au fost: Nicoleta Dinu (înot – am găsit-o cu două zile înainte de concurs datorită Aurei – 25min37sec ), Aurora Popescu (o maratonistă bună! 59min 15sec) și eu la proba de bicicletă (1h30min). Pot să spun că participarea în echipă s-a dovedit a fi o experiență extraordinară! … responsabilitatea este mult mai mare și parcă tragi mai tare, iar așteptarea coechipierului la linia de finish/start îți oferă niște senzații deosebite.

S-au înscris trei echipe de fete și noi am fost primele! ”Locul I – Ladies First” cuvintele pe care le-a rostit organizatorul la premiere au sunat sooo right 🙂 Apropo, din 43 de echipe, am fost pe locul 8 la ștafetă clasament general!

Nu știu cum au fost la înot cei 750m, la alergare însă terenul nu a fost unul foarte prietenos, cît despre traseul de bicicletă, a fost schimbat cu o zi înainte (din cauza ploilor, terenul ce traversa un câmp a fost acoperit de noroi), problema însă au fost marcajele … jumătate din concurenți (inclusiv eu) au luat-o pe terenul înnoroit – varianta veche a traseului (în loc să meargă pe șosea – varianta nouă), astfel încît ”m-am bucurat” din nou de noroiul lipicios, care m-a făcut să merg … mai încet și să-mi amintesc de experiența de la Mediaș. Cu toate acestea, m-am bucurat să depășesc pe traseu băieți și să termin prima fată la proba de bicicletă.

Lista cu rezultate se poate vizualiza aici

Mulțumim pentru poze Andreei de la Velobello, fotografilor din echipa organizatorică.

Această prezentare necesită JavaScript.

12 gânduri despre „(Iunie 2010) Un triatlon mai fara asfalt …

    1. Picanterii … hmmm … înafară de faptul că am luat-o aiurea pe traseu … și că Aura a alergat săraca să depășească nouă gagici … în rest am fost foaaarte cuminți 🙂

  1. WOW, 34 km… Eu cred ca as fi lesinat, de la primii 10 km. Odata am biciclat si eu 50 km, dar lejer, pe drum drept si cu pauze destule. Doamne, nu mi-am mai simtit fundul vreo 3 zile dupa.

    Felicitari, e mare lucru sa fii in forma. Asteptam povestirea de la Medias, stiu ca s-a intamplat fiindca startul s-a dat de pe strada noastra, Honterus, acum vreo 2 saptamani parca. Sper sa vorbesc despre acelasi eveniment 🙂

Lasă un răspuns

