(Iunie 2010) Configurarea traseului Fara Asfalt

5 iunie 2010: Joi eram convinsă că voi ajunge la mare. Vineri am aflat că există varianta Sf. Gheorghe (maratonul Saint George). După ce am cîntărit toate pro și contra, pe la 20:00 eram cu bicicletele cocoțate pe mașină și ne îndreptam spre … mare. (decizia finală am luat-o în ultima clipă … așa facem noi, cred că a devenit o semnătură).

Scopul ”ieșirii”: testarea traseului de bicicletă de la triatlonul Fără Asfalt și în același timp un mic ”antrenament”, că tot ne ”pasc” niște concursuri în viitor.

Sâmbăta dimineața (relativ) echipați coborâm de la Canapele (din Vama Veche) cu biclele în cîrcă, cu lumea care ne privea mai mult sau mai puțin curioasă. Ne continuăm drumul pe faleză (o senzație foarte interesantă, să simți vîntul venind din dreapta și mirosul mării, al ierbii uscate. Surpriză! Ne mai întîlnim cu doi bicicliști care la fel au hotărât să facă traseul! Noi mai grăbiți din fire și fiind așteptați de Dudu, îi lăsăm în urmă.

Intrăm pe traseu. Așteptări: traseu de câmp, plat, prăfuit. Și cum a fost: De pe șosea am intrat pe un drum destul de distrus, după care după cum mă așteptam un câmp arid (asemănător cu cel de la Prima Evadare). Nu știu dacă e bine să dezvălui toate ”secretele” acestui traseu, cert e că am fost surprinsă de cîteva lucruri: vegetația (flori colorate unele chiar ciudate – ciudat de frumoase, pietre care pe alocuri servesc drept rampe … which is sooo cool, verdeață, animale care foșnesc în stânga și dreapta ta, broasca țestoasă sau șarpele…

Nu voi descrie traseul … vă las pe voi să descoperiți și să vă uimiți. Cei 33km au cîteva porțiuni ”cool” și cel mai bine e să le descoperiți voi.

Cîteva fotografii sunt doar o fărâmă a ceea ce e acolo… în realitate e mai drăguț (well … aveam și eu ochelarii ăia galbeni/portocalii, care fac totul în jur să pară mai frumos.

Această prezentare necesită JavaScript.

7 gânduri despre „(Iunie 2010) Configurarea traseului Fara Asfalt

  1. Buna,
    Sunt putin offtopic stiu, dar combinezonul tau este genial. Imi poti spune te rog de unde il ai? 🙂
    Mersi,

Lasă un răspuns

