(Mai 2010) Ne pregătim pentru Mediaș

Un week-end care părea să fie unul ploios, s-a dovedit a fi unul chiar foarte secetos. Așa că (dacă tot am rămas în București) ne-am hotărât să ne ”antrenăm” pentru maratonul de la Mediaș. Am ”alergat” pe traseul Primei Evadări, bucurându-ne de multiplele urme de bicicletă întâlnite pe potecile pădurilor Balotești, Snagov, deasemenea să întâlnim omuleți bicicliști la magazinul din fața palatului Ghica (un loc, unde de câte ori mergi, vezi bicicliști alimentându-se cu dulciuri și apă).


Despre starea traseului.

Marcajele sunt la vedere, pe unele porțiuni poate nu sunt foarte evidente (au mai fost luate de către localnici, presupun), așa că pentru cei care încă nu au făcut traseul, recomand să aibă la ei o hartă sau un om care să-l fi făcut măcar odată). La Palatul Ghica, dacă aveți norocul unui paznic binevoitor puteți să treceți prin curte, dacă nu, faceți dreapta pe șosea cum ieșiți de pe traseu și stângă la primul drum (unul pietruit, lângă o spălătorie Auto) așa veți ieși la baraj.

Observație: traseul ocolește lacul (deci să nu urcați pe drumul care vi s-ar părea ”logic” :P, ci să faceți stânga, pe drumul ce ocolește lacul)

Drum uscat pe zona de cîmp, vegetația a crescut considerabil (la fel și niște spini de pe marginea drumului), dacă e o zi cu soare, trebuie neapărat să aveți apă cel puțin un litru la voi (până la ”punctul de alimentare” de la Ghica :P). În pădurea de la Balotești, unitatea militară, dăm în niște noroaie ocolibile. Iar intrare din pădurea de la grădiniță, să știți că încă ne așteaptă ”lacurile” care acoperă potecile, care se pot ocoli prin desișul pădurii. La ieșirea din pădurea de la km 45-47 avem parte de ceva nămol, așa că să nu cumva să vă așteptați să ajungeți curați acasă.

Cam așa arată traseul în săptămâna 24-30 mai 2010

Spor la pedalat și ne auzim cu bine.


PS: azi am ”îmbătrânit” cu un an. pfff

Și apropo de dorințe … n-ar strica o ”plimbare” printr-un parc din ăsta.

4 gânduri despre „(Mai 2010) Ne pregătim pentru Mediaș

  1. Eu sunt barbosul cu care te-ai luat la intrecere la intrarea in Astoria intr-o tura de recunoastere. Ce vrei sa spui prin weekend secetos? Sa nu spui ca acolo n-a plouat cum a plouat sambata seara la Bucuresti, pentru ca in cazul acesta as fi foarte dezamagit, intrucat am intentionat sa ies si eu duminica pe traseul primei evadari, dar m-a descurajat noroiul din Baneasa. Oricum nu ieseam sa ma antrenez pentru Medias, ci pentru Geiger. Apropos de Geiger, ai participat la vreo editie? Cum e? Eu am mai facut un traseu de 90 km in jurul muntelui Cozia, dar nu cred ca se compara ca dificultate. Geigerul il vad ca pe o provocare personala.

    1. Hei! Alex!!! Da, te țin minte … te-am și văzut în oraș într-o zi 🙂
      Cît despre ”ploaia” de week-end … a plouat sâmbăta seara, dar nu foarte tare. Oricum noroiul din pădure exista și înainte. Noi duminica am mers prin pădure puțin și mai mult pe lângă lac, evident am prins numai pământ uscat și musculițe.
      În ceea ce privește Geiger-ul… da… e o provocare pentru mulți. Nu am participat anul trecut (că deh … 2 nunți de vizitat 😛 ), dar anul ăsta merg … nu mă aventurez la ture lungi 🙂

  2. Azi m-am uitat la rezultatele de la Medias. Cum ai facut de n-ai terminat ??? Poate ne povestesti. In alta ordine de idei, ma uimeste fata asta, Emese Fodor! O fi vreun concurs pe care sa nu-l castige?

Lasă un răspuns

