(Aprilie 2010) Recunoasterea oficiala a traseului Prima Evadare

Cu ochii umflați de somn ne îndreptăm către locul de start al maratonului Prima Evadare, la întîlnirea cu cei aproximativ 100 de cicliști, care s-au hotărît să ”încerce” traseul. Nu mi-am imaginat că vremea posomorîtă de dimineața va aduna atâția oameni, la un moment dat mă gîndeam dacă nu cumva e 9 mai era de fapt 24 aprilie.

Treziți la realitate, ne asumăm rolurile de ”ghizi”. Eu am fost ”ghidul” grupului 2, grupul care va merge cu viteza de 20km/h. Toate bune și frumoase, dar chiar la început grupul 1 a fost prins de grupul 2 și a ”hoinărit” puțin prin pădurea Băneasa.

Primul ”hop” … parapetul de la centură. Reacțiile oamenilor erau surprinzător de ok, nimeni nu a înjurat, ba mai mult s-au amuzat.

Al doilea ”hop” … am indus în eroare vreo 50 de bicicliști, făcînd dreapta după stînă, în condițiile în care trebuia să facem stînga. My bad… modificarea traseului exista, doar că era cu o șosea mai încolo. Era interesant să-i vezi pe toți cum te urmează și la un moment dat trebuie să le dai vestea că ai greșit sensul.

După Palatul Ghica și lac… intrăm în pădurea Balotești … de acolo ”cunoștințele” mele se bazau doar pe ”panglicile” de anul trecut (care mai lipseau din cînd în cînd). Iar ghidul nr. 1, rămânea în urmă să atârne panglica provizorie pentru grupurile 3 și 4. ”Vitezomanii” mă ”necăjeau” cu întrebările de genul ”și acum încotro?”, ”în dreapta? stânga” ”pfff!”

Bălți au fost doar cîteva, toate ocolibile. În schimb ne-am bucurat de soare, de rapiță, de verdeață crudă, de umbra copacilor.

A doua zi, am refăcut traseul arată parcă mai bine și mai prietenos 🙂

Cîteva fotografii din tură, mulțumim pe această cale bicicliștilor fotografi (Ciprian Muntele, musashi, Dan, msysmilu, Anca, Ema) și după cum ne-am obișnuit un filmuleț realizat de Ombun (www.imaginidinbucuresti.ro)

Ne vedem pe 9 Mai !!!

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „(Aprilie 2010) Recunoasterea oficiala a traseului Prima Evadare

Lasă un răspuns

