(Aprilie 2010) Argeș Spring Race – Impresii

17 Aprilie 2010: Argeș Spring Race, pădurea Trivale – concurs XCO – 190 participanți

O replică a ediției din 20 februarie, Argeș Winter Race. Întradevăr, într-o lună, pădurea s-a schimbat vizibil era mai primitoare, mai verde păstrînd în același timp auriul frunzelor. Nu a fost un traseu uscat așa cum speram, ci unul ”un pic” mai noroios. În comparație cu AWR puteam să-l considerăm un traseu ”uscat”.

Coborîrea de la final a fost puțin mai tehnică și dacă nu aveai anvelope corespunzătoare puteai foarte ușor să aterizezi pe pămînt (ceea ce am și făcut la a doua tură 🙂 ). Buluceală mare la începutul traseului, ”eroinele” au întîmpinat primul ”obstacol” – categoria ”Fun”. După care totul a decurs liniștit aș spune.

Am ajuns a 5-a fată. Abia la sfîrșitul competiției mi-am dat seama că sînt odihnită 🙂 Data viitoare, la Argeș Summer Race, mi-am propus să am măcar febră a doua zi.

În concluzie, un concurs XCO drăguț, care însă a întîmpinat probleme tehnice la cronometrare (mă interesau timpii, în principiu), dar lumea s-a simțit bine, lucrul cel mai important.


Imagine și montaj: AlexSerban.ro

muzică: Diablo Swing Orchestra – Pink Noise Waltz

Foto by:

3 gânduri despre „(Aprilie 2010) Argeș Spring Race – Impresii

Lasă un răspuns

