(Aprilie 2010) Hoinărind pe traseul de la Prima Evadare

4-5 aprilie: Teoretic ne pregăteam să mergem la munte (Piatra Craiului) de Paște cu grupul. Practic am rămas în București. Profitînd de vremea bună ”am verificat” traseul Primei Evadări, căutând/testînd alternative noi.

Față de anul trecut am remarcat cîteva schimbări (un parapet construit la centură, niște arături ”noi”), e clar calitatea traseului se schimbă cu fiecare săptămână.

Duminica, după ”testări” de drumuri ”noi”, la Băneasa, ne-am întâlnit cu Vali și Răzvan, parcurgând prima parte a traseului un pic după palatul Ghica.

Luni, din nou ”verificarea”/”inspectarea” alternativelor. La reluarea traseului ne-am întîlnit cu trei cicliști (- Cristina, Alex, Vlad – care parcurgeau pentru prima oară traseul, cu ajutorul GPS-ului). Avînd cablul la schimbător rupt și fiind pe pinionul cel mai mic, traversarea pădurilor a devenit un pic mai anevoioasă (pînă la urmă e și ăsta un fel de antrenament). Ajunși la Snagov ne gîndim să diversificăm drumul de întoarcere (șosea-pădure-cîmp-șosea), fiind deja ora 20:00 (și fără lumini, pinion mic, foaia mijlocie… obosiți… priceless).

Într-o oră eram acasă, ne-am gîndit că e bine să tragem un pic pe final.


Total km week-end: 130km (80% offroad)


Foto by Dan:

Un gând despre „(Aprilie 2010) Hoinărind pe traseul de la Prima Evadare

Lasă un răspuns

