(Martie 2010) Ture în jurul Bucureștiului!

Primul sfîrșit de săptămînă cu temperaturi de peste 19 grade! And it felt sooo good.

Sîmbăta

60km șosea – Balotești – Ghermănești – Snagov – Moara Vlăsiei – Balotești

Participanți la ”plimbare”: un triatlonist pe cursieră, un mtb-ist cu picioare lungi 😛 și … eu. Recunosc am încercat din răsputeri să țin ritmul celor doi. Mi-a ieșit cît de cît (cu tot cu sufletul). Oricum, a fost un exercițiu bun.


Duminica

Ne-am adunat o gașcă de 15 bicicliști (trei fete și un extrawheel). Traseul a fost unul mixt: offroad + șosea: start București (pentru unii), Balotești (pentru alții) – Snagov – Moara Vlăsiei – Balotești – București. (harta)

Am avut parte de mai multe evenimente plăcute, evident. Ombun: două pene + extrawheel nărăvaș, care a tot încercat să se desprindă; Eu: o pană și jumate, descoperit joc la butucul din spate, ureche de la schimbător ruptă, partea frumoasă, Dragoș avea una la schimb și care culmea s-a potrivit, Iuliana, Ovidiu cîte o pană de fiecare.

Am mai adunat vreo 80km. Finalul turei s-a încheiat cu o mostră de ”cum poate să fie la Carpathian Adventure”. Dan a ținut să-mi demonstreze că noaptea să mergi pe bicicletă este destul de freaky. Fără lumini am mers pe cîmp, nu știu cît timp, cert e că deși eram obosită, frica de ”necunoscut” mi-a dat niște puteri în plus. Faza cu ”fără” lumini mi-a amintit de experiența de la Gilău.

Foto by Dragoș

 

4 gânduri despre „(Martie 2010) Ture în jurul Bucureștiului!

  1. M-am gandit mult si vreau sa fac un autodenunt, Vlad, Razvan si subsemnatul, ne-am ratacit si am mers cam 10km intr-o directie gresita, ne-am intors alti 10km si ne-a prins noaptea in camp la vreo 25km de intrarea in Bucuresti. Norocul a fost ca aveam un far pe care l-am pus la prima bicicleta si un stop la ultima. Total casa-retur au fost in jur de 130km. Padurea cu cracile alea m-au rupt dar tura a fost bestiala 🙂

Lasă un răspuns

