(Martie 2010) Ture prin pădurea Băneasa

14 Martie 2010: Sînt deja două săptămîni de primăvara și abia ieri am simțit că zilele reci ale iernii s-au sfîrșit cu adevărat.

Profitînd de vremea bună am hotărît să vizităm potecile din pădurea Băneasa (11 omuleți). În păduri, iarna pleacă mai tîrziu, așa că am reușit să simțim (cred) pentru ultima dată zăpada și noroiul ud. Am avut un deja-vu … argeș winter race 🙂 doar că de data asta s-a mers pe bicicletă tot ”traseul”.

Cei care încă nu au avut ocazia sau curiozitatea să vadă starea pădurilor din jurul Bucureștiului veți putea vedea în pozele făcute în grabă cu același nokia 😀

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „(Martie 2010) Ture prin pădurea Băneasa

  1. Chiar daca nu pare distractia a fost maxima.
    Acum cand ma uit la ternul ala, ma gandesc cum de mi-a placut sa ma balacesc acolo ?!
    Asteptam urmatoarele ture………

Lasă un răspuns

