(Februarie 2010) MTB Open Season – Băneasa

Treisprezece prieteni de pedală (și nu numai) am deschis sezonul ”antrenamentelor” cu noroi. După o iarnă lungă și anevoioasă am ieșit la o tură în pădurea Băneasa. Noroi și bălți de calitatea superioară și din cînd în cînd niște gunoaie aruncate alandala.

65km în total, așa ca pentru început. Mi-am reamintit cum e cu echilibrul și noroiul, savurat fiecare baltă și asistat la repararea a trei pene (una a fost cu explozie 😀 ).

Poze în timpul traseului nu aveam cînd să facem, așa că m-am mulțumit cu pauzele de ”pene” și cu un telefon.

Gata cu leneveala, că vine primăvara și ne așteaptă un sezon încărcat de concursuri.

Această prezentare necesită JavaScript.

5 gânduri despre „(Februarie 2010) MTB Open Season – Băneasa

  1. Ce-i mai place lui Dragos sa se joace in noroi, cand a fost mic cred ca a fost privat de joaca cu galetusa la nisip, vad ca si-a dat si pe fata ! 😀

Lasă un răspuns

