(August 2009) Bucegi ”on bike” și ceva ecologizare după

Sfîrșit de săptămînă…

Planuri: sîmbăta, o tură prin Bucegi pusă la punct de către Marius și duminica acțiunea de ecologizare pusă la punct de Ciprian Muntele.

Traseul propus arăta cam așa: Sinaia (800 m) – DN71 – Cabana Cuibu Dorului (1120 m) – Șaua Dichiu (1614 m) – Șaua Laptici (1830 m) – Cabana Piatra Arsă (1950 m) – Drumul de vară – Cota 1400 – Sinaia (800 m).

La Cabana Piatra Arsă ne-am despărțit. Cei opt (Patricia, Iuliana, Mihai, Andrei, Silviu, Dragoș, Vali și Marius) au coborît și au reușit să prindă trenul, eu am continuat urcarea pînă la cabana Miorița (o porțiune bună bicicleta era ”dusă în brațe”).

Teoretic, ieșirea mea trebuia să fie puțin ciudată. Urcat cu bicicleta, iar în ziua ecologizării coborîtă cu telecabina astfel încît să pot strînge gunoiul (foarte frustrant). Însă, bunul meu prieten Ciprian (ciclist și el), mi-a sugerat să cobor cu bicla pînă la cota 1400 pe Drumul de vară și să las Focusul acolo în timp ce eu puteam frumos să desfășor activitatea de strîngerea pet-urilor și tigăilor ruginite (?) de pe munte.

De la 1400 am urcat pe biclă și dau o fugă repejor pînă la Sinaia (repejor, de frica urșilor, auzisem că s-ar putea să dau peste vreunul. Nu am dat decît peste un ”urs”, care semăna mai mult cu o vacă)

Observații: drumul de vară plin de pietre, greu de coborît în viteză și e o idee proastă să-l cobori singur.

Poze: autori Marius Scarlat și Ciprian Muntele

Lasă un răspuns

