(August 2009) Întîlnirea anuală ciclism.ro

Fiind de aproape două săptămâni membru al ciclism.ro auzisem de întîlnirea anuală desfășurată la Cîrțișoara, Bîlea. Membrii forumului din toată țara se adunau la poalele munților Făgăraș, unde campau și încingeau o petrecere de neuitat. Aici aveai ocazia să-i întîlnești și să le vorbești cicliștilor cunoscuți pînă la acel moment doar virtual. Ca activitate organizată era urcarea transfăgărășanului, circa 30km.

Anul acesta ne-am adunat destul de mulți nu pot da un număr exact, se poate observa din poze. Urcușul nu a fost neapărat greu, ci mai degrabă lung, însă peisajele mirifice au compensat totul. Recunosc am mers destul de încet (cînd cu 6km/h, cînd cu 7km/h). Însoțitorii mei de drum au fost Casper (Cătălin) și Heinz (Vlad). Buni băieți ;))

În schimb coborîrea a fost cam înspăimîntătoare. Am avut degetele lipite de frîne aproape o oră, de-mi amorțiseră spre final. Învățăm!

Seara la un foc am stat de vorbă cu omuleții din Tg. Mureș, Suceava, Galați ș.a.m.d.

O experiență cu adevărat frumoasă, abia aștept ediția din anul viitor.

Lasă un răspuns

