(Iulie 2009) Bucuresti – Tunari – Moara Vlasiei – Snagov – Bucuresti Ride

Pe forumul ciclism.ro mai există un grup, care se întîlnește la ora 16:00 la benzinăria Lukoil de la Doamna Ghica în fiecare luni şi miercuri. Din cîte știam era o simplă plimbare de seara pentru mtb-işti. Plimbarea noastră însă s-a transformat într-o „mică” tură, cam 110km.

Am fost şase la număr: Am43, BVL, Dragoş, Ţopescu (un vecin dea lui Am43), Rhoemetalces (aka Bogdan) şi eu.

Traseul din punctul meu de vedere a fost cam aşa:

Șosea – Tunari – Moara Vlăsiei – cîmp – cîmp (mîncat pepene verde crăpat) – cîmp – pietriş – pădure (unde am găsit un semn de la concursul Prima Evadare) – urzici, crengi – cîmp – Snagov (complexul Astoria)  – am plecat pe la 20:00 – era cam întuneric, am zis să scurtăm traseul şi am luat-o iar prin pietriş (unde am mai inhalat o tonă de praf) – CÎMP – de data asta parcă am mers o veşnicie şi de jur împrejur – am făcut şi pană (prima pană ever, băieţii m-au ajutat) – în fine am ieşit din cîmp – șosea – ajuns în Bucureşti, făcut Am43 pană. La 00:30 intrat in casă!

Mi-a plăcut experienţa, mai ales că a fost prima ieşire offroad cu Focusul şi am mai învăţat să-i folosesc vitezele corespunzător. Iar oamenii, au fost foarte veseli şi glumeţi (BVL ne-a distrat cel mai tare! Mai ales cînd fugărea cîinii).

și poze

2 gânduri despre „(Iulie 2009) Bucuresti – Tunari – Moara Vlasiei – Snagov – Bucuresti Ride

  1. Servus Niji si felicitari pt progres.
    Radu sunt, cel care v-a enervat atunci cel mai tare, dupa ce v-am invinuit ca din cauza voastra am cazut si mi-am spart ciclocomputerul si oglinda.
    Asta e, a fost si vina mea ca m-am luat dupa voi. Puteam sa merg pe sosea, dar….asa e cand cica mergi in echipa.
    Care a fost cu ideea sa ma boteze Tzopescu?
    Eu n-am mai vorbit cu nimeni din tura aia, de atunci, nici macar cu Am43 (trecem unu pe langa altu, dar nu ne mai salutam. de fapt l-am mai salutat eu odata si nu mi-a raspuns).
    Chiar a 2-a zi, am purces de unu singur pe traseu sa imi caut ramasitele componentelor. Am avut ghinion, tocmai trecusera peste ele o armata de camioane care lucrau la autostrada Bucuresti-Ploiesti, asa ca ciclocomputerul meu era varza, iar oglinda semi-bulita (zgariata si iesita din suport).

    Mai, sincer nu ma asteptam sa evoluezi asa rapid de la nivelul la care erai atunci, in tura cu mine si Am43. Eu din pacate, nu am reusit sa merg la nici un concurs, doar la ceva iesiri pe la munte cu Costin (a fost cu voi la Diham) si inca un amic, in zona Rucar-Bran (turul acelei zone) si ceva prin imprejurimile Clujului.

    Sper sa nu te-am enervat prea tare…

    Spor la pedalat si asfalt uscat iti doresc.

    1. Salut Radu, mulțumesc pentru felicitări. Sper că nu te-ai supărat în legătură cu porecla, nu a fost în nume de rău (nu mai știam cum te cheamă și te botezasem așa, nu mai știu cine era cu ideea). Se mai întîmplă să existe niște supărări, neînțelegeri într-un grup. Eu te-am înțeles că erai stresat, mi-a părut rău, doar că ne-ai transmis și nouă un pic din emoțiile tale. Nu mai contează, a fost o tură faină cu bune și rele. Așa e dacă nu aveam lumini pierdem chestii. 😉
      Tu să mai ieși la pedalat, că e frumos. Uite e pe vine Prima Evadare, poate te înscrii la concurs 😉

      O zi faină,
      Niji

Lasă un răspuns

