(Iunie 2009) Destinațiile Mogoșoaia și Băneasa

Mogoșoaia și Băneasa sînt cele două posibile destinații pentru grupul 6 oclock. Ne strîngem destul de mulți între 10 și 20 de bicicliști zilnic.

Carmen aflînd că îmi doresc un MTB îmi împrumută un Magellan Polaris a unui prieten ca să mă obișnuiesc. MTB-ul era făcut pe bucăți și probabil era ceva în neregulă cu el, nu de alta, dar mă obosea foarte tare și viteza de pedalat a scăzut cu mult față de viteza cu care mergeam pe orășeanca. Eu încăpățînată am continuat să merg cu MTB-ul împrumutat, chit că scotea din mine tot sufletul ;)) 

Cum o fotografie face cît o mie de cuvinte, mai jos postez pozele de la plimbările spre Mogoșoaia și Băneasa.

Lasă un răspuns

