(Iunie 2009) ciclism.ro

Într-o zi Carmen îmi povestește că s-a întîlnit cu un grup de bicicliști la Universitate și a mers cu ei la Mogoșoaia. Era vorba despre acel 6 oclock meeting, întîlnirea zilnică, topic de pe forumul ciclism.ro . Neavînd cu cine să ies la plimbări am decis să merg la o astfel de întîlnire.
Spre marea mea bucurie am cunoscut niște oameni simpatici cu care urma să ies zilnic la diverse plimbări în jurul Bucureștiului 😉

Bineînțeles mi-am făcut un cont  pe ciclism.ro și cu pași mărunți am început să intru într-o lume de care nu știam pînă acum.
Tot atunci am început să-mi dau seama că bicicleta de oraș nu este tocmai bicicleta mea de vis.

 

Lasă un răspuns

