(Mai 2009) De ziua mea cu bicicleta pana la Lilieci

Se apropia ziua mea și a lui Nolo (un bun prieten) 30-31 mai. Ana ne-a oferit posibilitatea să ne petrecem zilele la casa ei din localitatea Lilieci. 36km din fața blocului nu era mare lucru, problema mare a fost ploaia torențială de pe 30 mai. Cum nu ne-am gîndit că există această posibilitate, era mai mai să renunțăm și petrecerea de ziua mea să fie de fapt fără mine. Andi, Cătălina (care deja avusese două accidente pînă la locul întîlnirii și genunchiul drept varză) erau hotărîți să mergem pînă la capăt. Uzi leoarcă, cu apa pînă-n genunchi am reușit să prindem spre final și niște raze de soare.

Eram încă cu orășeanca, care a trecut și testul cu apa 😉

În prima poză se usucă hainele celor patru bicicliști.

În drumul spre București am fost însoțiți de razele soarelui.

2 gânduri despre „(Mai 2009) De ziua mea cu bicicleta pana la Lilieci

Lasă un răspuns

